/ receptie/

Een receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf, hij of zij is vaak het eerste aanspreekpunt voor uw binnenkomende bezoekers en vervult een rol als wegwijzer.

Deze dienst kunnen wij voor u op professionele wijze vervullen en is op verschillende manieren inzetbaar. Denkt u hierbij aan: 
- Tijdelijk inzetbaarheid tijdens, ziekte, vakantie of zwangerschapsverlof;
- Centrale receptie in een bedrijfsverzamelgebouw met meerdere ondernemers;
- Vaste of variabele tijden zijn in te plannen in bijv. uw piekuren;
- Als u geen fulltime receptioniste aan wilt of kunt nemen.

 

Als receptioniste gaat je werk vooral om het vormen van een schakel tussen aan de ene kant al het inkomende telefoonverkeer, de binnenkomende bezoekers en/of klanten en aan de andere kant de medewerkers van het bedrijf of de organisatie.


In deze functie binnen uw organisatie zullen wij voor alle bijbehorende taken zorgdragen:
- Ontvangst bezoekers en deze op een professionele manier te woord staan en
   eventueel verwijzen naar de juiste afdeling c.q. persoon;
- Het beantwoorden van de telefoon en de juiste informatie verstrekken;
- Verwerken van inkomende en uitgaande mail / post / bestellingen.

Het bovenstaande is natuurlijk een kleine opsomming van de werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren. Heeft u zelf andere werkzaamheden bij uw receptie?

Neem dan gerust contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken hoe

Secretary Solutions kan faciliteren.

Bel:
06 21955226

  • White Instagram Icon

C

Volg ons!

©2020 door WES Secretary Solutions
KVK:54953723
BTW-id:NL001590064B04